اجاره سوئیت در شیراز   منزل مبله شیراز   
پنج مهارت كه براي رشد تجارت احتياج داريم ( بخش دوم و پاياني) تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت

تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 138
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

3. انسان بودن : به لحاظ بسيار واقعي، ما تبديل به تصاوير مجازي از خود جهان واقعي مي كنيم. اگر اين شخصيت واقعي ما را تكرار كند، خوب خواهد بود. در عوض، آنها با مشخصات ساخته شده با دقت ساخته مي شوند كه هنجارهاي اجتماعي، تم هاي محبوب و تفكر آرزو را منعكس مي كنند. اطلاعاتي كه به اشتراك ميگذاريم فيلتر شده است. بيشتر و بيشتر ما رفتار نگراني هاي صدا شخصيت-مجازي بازيگران نقاشي شخصيت هاي مقوا در جهان ديجيتال دو بعدي.
اما كسب و كارهاي موفق بر روي ارتباطات واقعي و روابط واقعي ساخته شده است. كسب و كار در حال انجام است در مورد انگيزه سرمايه گذاران براي ارائه سرمايه، مشتريان براي خريد محصولات و كاركنان براي كار كردن با آنها براي شما. هر معامله تجاري در نهايت يك انسان در هر دو طرف دارد.

در دنياي آنلاين كساني كه تلاش مي كنند افراد منحصر به فرد باقي بمانند مزيت بزرگي خواهند داشت. به جاي پنهان كردن علامت تجاري اجتماعي و نام تجاري شخصي خود، شجاعت خود بودن خود را داريد. شبكه اجتماعي خود را فراموش كرده و روابط را در دنياي واقعي ايجاد كنيد. گوش دادن به آنچه مردم مي گويند و اعتماد به غرايز خود را. اين تنها راهي است كه واقعا ارتباط برقرار كند، ارتباط برقرار كند و مردم را درك كند. آدم باش.
4. انجام كارها.اين ايده كه رهبران كسب و كار موفق به طور معمول توسط آرمان هاي عالي و آرمان هاي بلند هدايت مي شوند اسطوره اي است. هيچكدام از مديران بسيار پيشرفته اي كه شناخته شده اند، در جايي كه آنها با حركت در اطراف خود را در ابرها هستند. آنها با قرار دادن يك پا در مقابل يكديگر و رسيدن به كار، به آنجا مي آمدند.
كارآفرينان موفق توانايي تمركز و انگيزه دادن مردم به همكاري با يكديگر را در جهت هدف مشترك دارند. آنها حس قوي احساس مسئوليت شخصي، مسئوليت پذيري و اخلاق كاري دارند. آنها مشكل ساز و مشكل ساز هستند. و ناسازگاري، موانع و خطرات آنها را از بين نمي برد؛ برعكس، آنها آنها را انرژي مي دهند.
آنها همچنين مي دانند كه اهداف و اولويت هاي آنها چيست - آنها مي دانند كه چه مي خواهند انجام دهند، و اين دقيقا همان كاري است كه انجام مي دهند. آنها كالا را تحويل مي دهند، كار را انجام مي دهند و نيازهاي ذينفعان خود را برآورده مي كنند، مهم نيست چه.
به تازگي يك خواننده در يكي از ستون هاي من از آنچه كه واقعا براي شروع به كار مي كند، موفق است. او گفت ايده ها همه ي شما هستند. البته مشكل اين است كه هر كس ايده دارد. آنچه ما واقعا نياز داريم افرادي هستند كه به كار خود ادامه مي دهند و كار را انجام مي دهند. اين يك شايستگي است كه زمان بيشتري براي تقاضاي بيشتر خواهد بود.
5. روح رقابتتجارت الكترونيك و رشد اقتصاد جهاني، سبدهاي رقابتي كسب و كار در جهان را باز كرده است. رقباي جديد در هر جبهه ظاهر مي شوند، زيرا تكنولوژي مانع ورود به سيستم مي شود و شركت هاي بيشتر و بيشتر به خطوط يكديگر مي روند. در همين حال، ما بر روي رويكرد رقابتي و دستاوردهاي فردي در مدارس خود تمركز داريم. همانطور كه ميدانيم، ميدانيم كه انگيزه رقابت و پيروزي از جامعه خارج ميشود. ما شاهد رقابت به عنوان يك چيز بد هستيم.
اگر شما بخواهيد يك تفاوت دوجانبه ايجاد كنيد، شكاف رقابتي ايجاد مي شود. واضح است كه وضعيت چالش و فرصت را ارائه مي دهد. از يك طرف رقابت بي رحمانه است. اين خشن بودن در آنجا است. از سوي ديگر، اگر شما به شدت به رقابت و پيروزي رانده شده ايد، بسياري از جوانان وارد نيروي كار مي شوند. و اين فاصله فقط در طول زمان گسترش مي يابد.

بازارها اساسا بازي هاي صفر است، به اين معنا است كه سهم بازار تا حدودي محدود است. و در حالي كه بازار ها الاستيك هستند - آنها در طول زمان رشد مي كنند - در سطح كلان، در سطح ميكرو، هر معامله تجاري به طور كلي يك برنده و چندين بازنده است. فقط يك كسب و كار برنده قرارداد مي شود فقط يك شركت براي ارائه خدمات لازم انتخاب شده است. به لحاظ بسيار واقعي، شما هميشه در دنياي واقعي رقابت مي كنيد.
اما اين بدان معنا نيست كه اين چيز بدي است.
يك محصول، شركت يا كانديدايي كه بر اساس شايستگي خودشان را از دست مي دهند، يك چيز شايسته است. هيچكدام از نااميدي براي از دست دادن نيست. اين چگونه ما ياد مي گيريم كه بعدا بهبود يابيم. مسابقه اين است كه چگونه فن آوري هاي جديد جايگزين قديمي، چگونه شركت هاي راه اندازي غول هاي شركت هاي بزرگ، و چگونه عمل كنندگان خوب تبديل شدن به بزرگ است.
نكته اين است كه اگر بسياري از شركت هاي بزرگ تاسيس نمي شوند و توسط رقباي شديد رهبري مي شوند. گوگل به شدت به دنبال كسب و كار تلفن هاي هوشمند اپل است. Travis Kalanick Uber به دليل رقابتش از گرما بسيار بالايي برخوردار است، اما تنها پنج سال است كه او يك شركت را به ارزش 41 ميليارد دلاري ساخته است. .
روحيه رقابتي، بي رحم و بي رحم براي برنده شدن، يك عامل موفقيت مهم است كه تنها با افزايش شكاف رقابت در ارزش افزوده افزايش مي يابد. شما مي توانيد ياد بگيريد كه اين توانايي ها را از طريق تجربه سازگار كنيد و توسعه دهيد. و اين، به نوبه خود، به شما يك مزيت رقابتي در دراز مدت در يك دنياي در حال تغيير را مي دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۶:۲۲ ] [ اينترنت ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب