منزل مبله شیراز   اجاره سوئیت در شیراز   
10 چيز ساده كه مي تواند باعث خوشحالي شما شود تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت

تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 325
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پريشاني بسيار جالب است، زيرا ما همه ايده هاي متفاوتي درباره آنچه كه هست و چگونه مي توانيم آن را بدست آوريم. همچنين جاي تعجب نيست كه اين مقدار ارزش فرهنگ Buffer است. بنابراين طبيعتا ما با آن وسواس داريم.
من خيلي دوست دارم به شادتر، كه من مطمئن اكثر مردم، بنابراين من فكر كردم اين امر مي تواند جالب براي پيدا كردن بعضي راه هايي براي تبديل شدن به يك فرد شادتر است كه در واقع توسط علم حمايت مي شود. در اينجا ده ها مورد از بهترين من پيدا كردم.

چگونه زندگي سالمي داشته باشيم؟
1. ورزش بيشتر - هفت دقيقه ممكن است كافي باشدشما ممكن است اخيرا در رابطه با تمرينات علمي هفت دقيقه اي كه در نيويورك تايمز ذكر شده است، كمي در مورد آن صحبت كرده ايد. بنابراين اگر فكر كرديد ورزش چيزي است كه شما براي آن وقت نداشتيد، شايد بتوانيد بعد از همه آن را جا بگذاريد.
ورزش تاثير بسيار زيادي بر روي خوشبختي و رفاه ما دارد كه در واقع ثابت شده است كه يك استراتژي موثر براي غلبه بر افسردگي است. در يك مطالعه ذكر شده در كتاب شاون عخور است، شادي مزيت 1، سه گروه از بيماران مبتلا به افسردگي خود را با هم دارو، ورزش، و يا تركيبي از اين دو درمان مي شود. نتايج اين مطالعه واقعا من را شگفت زده كرد. با وجودي كه هر سه گروه در ابتدا با پيشرفت مشابهي در سطوح خوشبختي خود به دست آوردند، ارزيابيهاي پيگيري ثابت شده است كه كاملا متفاوت است:
سپس گروه ها به مدت شش ماه مورد آزمايش قرار گرفتند تا ميزان عود آن ها را ارزيابي كنند. از كساني كه تنها دارو مصرف كرده بودند، 38 درصد به افسردگي بازگشتند. كساني كه در گروه تركيبي بودند فقط كمي بهتر عمل مي كردند، با ميزان عود 31 درصد. بزرگترين شوك، از گروه تمرين بود: ميزان عود آن فقط 9 درصد بود!
با اين وجود، لازم نيست كه افسرده شويد تا از ورزش لذت ببريد. اين مي تواند به شما كمك كند كه استراحت، قدرت مغز خود را افزايش دهيد و حتي تصوير بدنتان را بهبود ببخشيد، حتي اگر وزن خود را از دست ندهيد.
مطالعه اي در مجله روانشناسي بهداشتي 2 نشان داد افرادي كه ورزش مي كردند در مورد بدنشان احساس خوبي داشتند، حتي زماني كه آنها هيچ تغيير فيزيكي نيافتند:
وزن بدن، شكل و تصوير بدن در 16 مرد و 18 زن قبل و بعد از هر دو تمرين 6 دقيقه اي 40 دقيقه و خواندن 6 دقيقه 40 دقيقه بررسي شد. در هر دو حالت، وزن و شكل بدن تغيير نكرده است. جنبه هاي مختلف تصوير بدن، با اين حال، پس از ورزش در مقايسه با قبل بهبود يافته است.
ما ورزش در عمق كاوش در قبل، و در آنچه در آن به مغز ما، مانند آزاد پروتئين و اندورفين كه ما را احساس شادتر، به عنوان شما مي توانيد در تصوير زير مي بينيد مي كند نگاه كرد.
خودت را شادتر كن - ورزش كن
2. خواب بيشتر - به احساسات منفي كمتر حساس خواهيد شدما مي دانيم كه خواب به بدن ما كمك مي كند تا از روز بهبود يابند و خود را تعمير كنند و اين به ما كمك مي كند تا تمركز كنيم و كارايي بيشتري داشته باشيم. به نظر مي رسد، اين نيز براي شادي ما مهم است.
در NutureShock 3، پو Bronson و اشلي Merryman توضيح دهيد كه چگونه خواب تاثير مثبت ما:
محرك هاي منفي توسط amygdala پردازش مي شوند؛ خاطرات مثبت يا خنثي توسط هيپوكامپ پردازش مي شود. محروم شدن از خواب، هيپوكامپ را سخت تر از آميگدال مشاهده مي كند. نتيجه آن اين است كه افراد محروم از خواب، خاطرات دلپذير را به ياد نمي آورند، اما خاطرات غم انگيز را به ياد مي آورند.
در يك آزمايش توسط واكر، دانشجويان خواب محروم تلاش براي حفظ يك ليست از كلمات. آنها مي توانند 81 درصد از كلمات با بار معنايي منفي به ياد داشته باشيد، مانند "سرطان است." اما آنها مي توانند تنها 31 درصد از كلمات با يك مفهوم مثبت و يا خنثي به ياد داشته باشيد، مانند "آفتاب" يا "سبد خريد."
خلاصه تحقيقات BPS تحقيق ديگري را بررسي مي كند 4 كه نشان مي دهد خواب تاثير حساسيت ما نسبت به احساسات منفي دارد. محققان با استفاده از يك وظيفه تشخيص چهره طي يك روز، حساسيت هاي مثبت و منفي شركت كنندگان را حس كردند. كساني كه در طول روز بعد از ظهر كار مي كردند بدون اينكه از خواب بيدار شوند، حساسيت ديرتر در روز به احساسات منفي مانند ترس و خشم تبديل شد.
با استفاده از يك وظيفه شناسايي چهره، در اينجا ما واكنش تقويت شده به خشم و احساسات ترس را در طول روز بدون خواب نشان مي دهيم. با اين حال، يك نفوذ مداخله، اين واكنش حساس منفي به خشم و ترس را متوقف كرد و حتي برعكس رتبه بندي عبارات مثبت (شاد) را افزايش داد.
البته، چقدر خوب (و چه مدت) به خواب ميروم، احتمالا در هنگام بيدار شدن احساسات شما را تحت تاثير قرار ميدهد كه ميتواند در تمام طول روز تغيير كند. به ويژه اين نمودار نشان مي دهد كه چگونه فعاليت مغز شما كاهش مي يابد، يك بينش عالي در مورد چگونگي خواب كافي براي بهره وري و شادي است:
خودت را شادتر كن
در مطالعه ديگري 5، ميزان خلق خدمت كاركنان را در صبح روز كاري خود آغاز كرد.
محققان دريافتند كه حالت خدمت كاركنان زماني كه در آن زمان بود، تمايل داشت تا بر بقيه روز تأثير بگذارد. خلق و خوي اوليه به ادراكات مشتريان و نحوه واكنش آنها به حالات مشتري بستگي داشت.
و مهمتر از همه براي مديران، خلق كاركنان تأثير مشخصي روي عملكرد داشتند، از جمله اينكه كاركنان كار چقدر كار كرده و اينكه چگونه اين كار را انجام دادند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۵:۱۴ ] [ اينترنت ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب