منزل مبله شیراز   اجاره سوئیت در شیراز   
21 نكته مديريت زمان براي بهره وري بخش دوم تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت

تجارت كسب و كار و راه هاي موفقيت
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 324
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

7. وظايف كليدي را به عادات تبديل كنيد.نوشتن يك كار عادي براي من است. من بايد تمام وقت بنويسم - براي مدرسه، كار، سازمان دانشجويي، وبلاگم، و غيره. احتمالا 5000 تا 7000 كلمه در هفته بنويس.
مقدار نوشتن من ممكن است به نظر مي رسد مانند بسياري از مردم، اما اين بسيار قابل كنترل براي من، به دليل آن است كه عادت. من آن را نقطه اي براي نوشتن چيزي هر روز براي مدت طولاني ساخته شده است.
من به ندرت اين روال را شكستم از اين جهت، ذهن من عادت دارد تا كار نوشتن را انجام دهد. اين كاملا طبيعي و لذت بخش است. آيا مي توانيد چيزي شبيه انجام دهيد؟ (دفعات بازديد: "راهنماي ساده و قدرتمند براي ايجاد هر عادت جديد")
8. از مقدار تلويزيون / اينترنت / زمان بازي كم كنيد.زمان صرف مرور توييتر يا بازي يا تماشاي تلويزيون و فيلم مي تواند يكي از بزرگترين تلفات بهره وري باشد.
من پيشنهاد مي كنم آگاهي بيشتري نسبت به ميزان وقت صرف اين فعاليت ها داشته باشيد. به سادگي با توجه به اينكه چگونه آنها زمان خود را مكيدن مي كنند، شما شروع به انجام آنها خواهيد كرد.
9. محدوديت زماني را براي تكميل كار مشخص كنيد.به جاي صرف نشستن به كار بر روي يك پروژه و تفكر، "من قصد دارم اينجا تا زماني كه اين كار انجام شود،" فكر كنيد، "من قصد دارم براي اين كار براي سه ساعت كار كنم".
محدوديت زماني شما را به تمركز و كارآمد تر فشار مي دهد، حتي اگر مجبور شويد به عقب برگرديد و كمي بعدا اضافه كنيد.
10. يك زمان بافر بين وظايف را ترك كنيد.هنگامي كه ما از كار به وظيفه عجله داريم، دشوار است كه به آنچه كه ما انجام مي دهيم، قدرداني كنيم و متمركز و متمركز باشيم.
اجازه دادن به زمان خود در بين وظايف مي تواند نفس هواي تازه براي مغز ما باشد. در حالي كه يك تفريح ​​طول مي كشد، براي پياده روي كوتاه مدت، تفكر و يا انجام برخي از تمرين ذهني ديگر برويد.
11. به كل ليست كارهاي خود فكر نكنيد.يكي از سريعترين راههاي غلبه بر خودتان اين است كه در مورد ليست كارهاي عظيم خود فكر كنيد. متوجه شدم كه مقدار انديشه هرگز كوتاه تر نخواهد شد.
در اين لحظه، همه شما مي توانيد انجام دهيد، تمركز بر يك كار قبل از شما است. اين يكي، تك و تك كاره. هر بار يك قدم. نفس كشيدن
12. ورزش و خوردن سالم.مطالعات متعدد يك سبك زندگي سالم را با بهره وري كار مرتبط كرده است. شبيه به خواب كافي، ورزش و خوردن سطح انرژي به سلامت، ذهن شما را روشن كرده و به شما امكان مي دهد تا راحت تر تمركز كنيد.
13. كمتر انجام دهيداين يك تاكتيك است كه توسط يكي از وبلاگنويسان مورد علاقه من، لئو باباوت پيشنهاد شده است. اساسا، انجام دادن كمتر، راهي ديگر براي گفتن چيزهايي است كه واقعا مهم هستند.
كم كردن سرعت، توجه به آنچه بايد انجام شود، و تمركز بر روي آن چيزها. چيزهايي كمتر كه ارزش بيشتري را ايجاد مي كنند، به جاي چيزهايي كه بيشتر خالي هستند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۳:۲۳ ] [ اينترنت ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب